538 Závěrečná výprava velkého oddílu – kola

7. – 9. června 2019

Roudnice nad Labem a okolí

Sraz

Skupina 1: Lachtan, Králík, Tintin, Ananas, Krab, Mogadišu, Mýval, Schránka, Svišť, Tukan, Vlčí Zub, Žluťásek

7. června 2019 v 17:20 hodin, Hlavní nádraží v levé části haly u výstupu z metra

Skupina2: Tkanička, Karatista, Krokouš, Lavi, Lišák, Martin, Myšák, Nik, Papája, Surikata, Tranďák, Tučňák, Žárovka

7. června 2019 v 18:20 hodin, Hlavní nádraží v levé části haly u výstupu z metra

Návrat

Skupina 1: Lachtan, Králík, Krab, Krokouš, Lavi, Mogadišu, Myšák, Nik, Papája, Surikata, Tranďák, Tučňák, Tukan, Žárovka

9. června 2019 v 15:10 hodin, Hlavní nádraží

Skupina 2: Tkanička, Karatista, Tintin, Ananas, Lišák, Martin, Mýval, Schránka, Svišť, Vlčí Zub, Žluťásek

9. června 2019 v 17:10 hodin, Hlavní nádraží

S sebou

Kolo, které je v pořádku, helma, náhradní duše, pumpička na kolo, (kdo má) zámek/řetěz na kolo, oblečení a boty na kolo, pláštěnka, malý batůžek.

Spíme ve skautské klubovně v Roudnici nad Labem – vezměte si tedy spacáky, karimatky, oblečení na spaní, přezůvky.

Plavky, ručník.

Jídlo, pití alespoň litr a půl. Sobotní večeři vaříme společně (pod vedením rádců po družinách), jídlo nakoupíme na místě. Ostatní jídlo si zajistí každý sám, čili studená večeře na pátek, snídaně a studený oběd na sobotu a snídani a studený oběd na neděli. Družiny nezapomenou kotlíky. Vezměte si ešus a lžíci, ať máte z čeho jíst sobotní večeři.

Cena 300 Kč (doprava osob a kol, ubytování, sobotní večeře)

Na výpravu a z výpravy jedeme bohužel na dvě skupiny – České dráhy nám nepřepraví kola v jednom vlaku. Až se sejdeme v Roudnici nad Labem, ubytujeme se v tamní skautské klubovně. V sobotu ráno se rozdělíme na dvě družstva (podle výkonosti) a vyrazíme na cyklovýlet. Po cestě se mimo jiné zastavíme u jezera na koupání a hry. Večer se zase sejdeme všichni v Roudnici. V neděli dopoledne ještě vyrazíme na krátký okruh na kolech, po obědě zabalíme, první skupina se vydá na vlak a druhá skupina si ještě zahraje pár her a vyrazí také zpět do Prahy.

Připravte si na tuto výpravu svoje kola, abyste je měli v dobrém technickém stavu.